onsdag 4 januari 2012

Marie!!!!!

Kanske ska berätta om min kära vän Marie Åström hon är tjejen där jag hade och hoppas på att jag får ha Vättman där i sommar med :). Hon flyttade hit till våran lilla by för nåt år sen och hon hade då två shettisar och har nu en tinker och hon utökade häst familjen i somras med en liten unghäst som oxå han är en Tinker. Men iaf henne brukar jag hänga med och hennes barn och ibland brukar hon hjälpa mig på mitt jobb. Vi brukar oxå rida eller hon rider och jag springer med när hon rider på sin äldsta tinker och ja hon galopperar faktiskt väldigt sakta jag springer lätt ifrån henne men de ju för att Marie oftast håller henne om hon skulle släppa efter så skulle jag inte hänga med alls :P. När Vättman var där så red vi ut tillsammans och vi red till och med ut på min födelsedag de gjorde verkligen min dag :) Jag brukar oxå bara vara med henne och hon gör mig direkt glad igen om man typ har haft en dålig dag så pratar man med henne som om hon e en psykolog eller ngt och man mår lite bättre igen och sen när man går hem så mår man prima men så kmr man hem och de ber en att ta de lugnt och inte springa runt i huset jag kan inte rå för att jag är glad när jag har varit med min allra bästa och käraste häst kompis xD Marie hon är verkligen en bra kompis vill aldrig förlora henne vore inte bra för mitt psyke skulle krevera :P hahaha hon är vår lilla bys stockholmare hon hihihihi xD

MARIE FLYTTA ALDRIG!!!!!! skulle dö av saknad :((( <3
Marie och Saskia
Marie och unghästen Legolas 
 

1 kommentar:

  1. Tack för det fina inlägget.. :) jag blev lite chockad när jag läste då jag trodde att du skulle skriva om nyårsritten.. :) men blev glatt överaskad.. :) var jätte fint skrivet.. :)
    Värmde.. jag kommer inte att flytta.. :) trivs bra här..
    Kram

    SvaraRadera