lördag 18 februari 2012

Ikväll :)

Ikväll ska man dra upp till stallet och mocka och ta in hästar eftersom Marie är så himla sjuk så tänkte jag vara snäll och göra de åt henne så kan hon ta de lugnt inne i huset :) Jag kommer nog lägga upp ett video inlägg sen så kan ni se hur de ser ut i stallet :) och se allt lite mera "live" men då får ni ursäkta min röst hahaha xD


Stall Rosendal :)



Julia kom inte den här helgen eftersom min hund är sjuk och då känns de inte schysst att ha en annan hund här när hon själv behöver gå ut typ så fort hon piper... men vakta valpar ska jag göra för Kayo är nästan helt frisk nu :) bara hon kan lära sig att sluta käka snö så skulle hon inte mår så här varje vinter stackaren :(

1 kommentar:

  1. Duktig du :) tack så mycket.. det hjälper en massa.. :) hoppas att saskia går in snällt.. och inte trixlar.. lego e snällaste killen så det kommer att gå fin fint.. <3
    Kram kram

    SvaraRadera