tisdag 7 februari 2012

Bärby

Idag var de jobb som assistent på ridskolan alltså hjälpa till med de två lektioner innan min och sedan gå på min lektion. Idag hade vi en väldigt rolig lektion tycker jag :). Särskilt när Marie kom helt oväntat och skulle titta jag vart sååå jäkla glad när jag såg henne e var sååå kul att hon kunde kolla, hon kan ju inte komma på mina ridlektioner så ofta eftersom hon har små och en man som jobbar sent. Men man bli såå himla glad när hon väl kan komma och att hon kom nu helt random utan att jag hade frågat gjorde ju min kväll sååå mycket bättre :) :) Tack för de Marie :)
Den här hästen red jag idag på min lektion :) Börje kallas han men heter Kvikkur :P
                                           

1 kommentar:

  1. DEt var så kul att se er lektion.. :)lite kul med överraskningar.. :) och så kul att du börjat blogga.. :) Kram

    SvaraRadera